Thursday, August 5, 2010

P Kamalanathan MP yang sah


SALAM! MP Hulu Selangor P Kamalanathan ialah wakil Parlimen mewakili pengundi di kawasan itu yang sah - itu keputusan yang dibuat di mahkamah hari ini. Memang pilihan pengundi Hulu Selangor itu tepat sekali. Dan sekarang sudahpun disahkan oleh Mahkamah. Sebenarnya, tiada suara yang lebih kuat dari suara rakyat. Sejak memenangani pilihanraya kecil di situ, calon muda ini memang sibuk ke sana ke mari melayan pengundi. Inilah yang pengundi mahu. Jika YB Kamalanathan sudah menunjukkan ciri-ciri untuk berkhidmat untuk rakyat, maka keputusan mahkamah hari ini seharusnya memperkuatkan lagi semangatnya. Syabas YB. Ramai orang melihat dan akan menilai prestasi anda. Jangan hampakan mereka yang membeli tiket untuk YB ke Parlimen. Setakat ini, YB sudahpun menunjukkan kesediaan untuk pergi merata-rata berjumpa dengan pengundi. Teruskan!

3 comments:

Anonymous said...

Aku bengong dengan politik ni.

Ryzal72 said...

Assalamualaikum Datk,
Bagi teman,MIC cukup bongkak & menghiris sementelah setelah kejayaan PRK HS, disangkalnya tentang kerja kuat UMNO. Bila tiba bab2 begini, maka org kita jugalah yg membantu mereka.....dan bagi teman POOOORAH!!! Tak de Maknanya....!

Unknown said...

I concur with you Dato. If there's one thing I'd say, it is because it's his natural state of being... :) thank you for making this observation known.